我只向你讲述【故事】。


是名朋写戏的配图。衣服是游戏《ONE》中的私服。游戏因为我意外砸断板子所以还没公开(……)

-
When the sun shines,
每当阳光照耀时
We’ll shine together.
我们就共同发出光芒
Told you I'll be here forever.
承诺我会永远在这守候
That I'll always be your friend.
我说过我会一直做你朋友
Took an oath Imma stick it out 'till the end.
我发誓我会坚持到底
Now that it's raining more than ever.
既然雨比以往还要猛烈
Know that we still have each other.
就能知道我们还拥有彼此
You can standunder my Umbrella.
你可以站在我的伞下

——Rihanna《Umbrella》

评论
热度 ( 6 )

© 阿普洛斯 | Powered by LOFTER